ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΩ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΩ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΜΟΥ

3 πολύ βασικά tips για τους Πωλητές μας ακολουθούν παρακάτω, όσο αφορά τον τίτλο της Προσφοράς τους. Ακολουθείστε τα χωρίς δεύτερη σκέψη !

  • ΓΡΑΨΤΕ ΚΑΤΙ ΠΙΑΣΙΑΡΙΚΟ ΚΑΙ ΤΡΑΒΗΧΤΙΚΟ !

Σκεφτείτε να είστε αναλυτικοί και περιγραφικοί. Αφιερώστε λίγο χρόνο και μην γράφετε γενικότητες. Kάντε τον τίτλο σας να ξεχωρίζει και να είναι μοναδικός !

Π.χ. Το » θα γράψω στο κινηματογραφικό blog σου μία καταπληκτική κριτική 300 λέξεων για 5€ » είναι πολύ καλύτερο από το «Θα γράψω κριτική για 5€» .

«Θα γράψω ένα πλήρες και εμπεριστατωμένο άρθρο 1000 λέξεων για το αγροτικό site σου για 15€» θα πουλήσει πολύ περισσότερο από το «Θα γράψω ένα γεωργικό άρθρο για 15€«.

«Θα μεταφράσω στα αγγλικά με ακριβή τρόπο ένα ελληνικό κείμενο 1000 λέξεων για 5€» είναι πολύ καλύτερο από το «Θα μεταφράσω κείμενο για 5€«.

  • ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ! ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣΤΕ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ ΤΗΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ

Εκτός από τo να έχετε έναν πιασιάρικο τίτλο στις Προσφορές σας θα πρέπει να πάτε ένα βήμα παρακάτω και να προσπαθείτε να εστιάζετε σε εξειδικευμένα θέματα.

Αυτό, εκτός από το ότι κάνει την Προσφορά σας να ξεχωρίζει, έχει ακόμη ένα ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:  Aυξάνει πολύ τις πιθανότητες της Προσφορά σας να εμφανιστεί στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης της Google κι έτσι να πάρετε πρόσθετους πελάτες απευθείας από τις μηχανές αναζήτησης !

Γιατί γίνεται αυτό ; Eίναι απλό. Μία γενικού τύπου Προσφορά όπως π.χ «Θα μεταφράσω στα αγγλικά με ακριβή τρόπο ένα ελληνικό κείμενο 1000 λέξεων για 5€» είναι λίγο δύσκολο να ανέβει ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης για την λέξη ‘μετάφραση’, ή ακόμη και ‘μετάφραση στα αγγλικά’. Αυτό συμβαίνει επειδή αυτές οι λέξεις – φράσεις έχουν μεγάλο ανταγωνισμό, δηλαδή υπάρχουν χιλιάδες ιστοσελίδες στην Google σχετικές με αυτές τις φράσεις που ανταγωνίζονται για την πρώτη σελίδα .

Αν όμως εξειδικεύσετε την Προσφορά σας π.χ ως » Θα μεταφράσω 1000 λέξεις από το νέο σου μυθιστόρημα από τα ελληνικά στα αγγλικά για 5€» τότε οι επισκέπτες που θα έρθουν από την Google είναι πολλοί περισσότεροι γιατί η Προσφορά θα εμφανιστεί πολύ ψηλά στα αποτέλεσματα για την αναζήτηση «μετάφραση μυθιστορήματος στα αγγλικά» η οποία είναι μιά πολύ λιγότερο ανταγωνίσιμη φράση !

Δηλαδή : Αν για παράδειγμα είστε μεταφραστής μην ανεβάσετε 1 προσφορά για μετάφραση. ‘Σπάστε΄’ την προσφορά σας σε πολλές προσφορές, εξειδικεύοντας κάθε μία απ’ αυτές σε διαφορετικό αντικείμενο μετάφρασης ( με την προϋπόθεση πάντα ότι κατέχετε το αντικείμενο ) . Π.χ μεταφράσεις για ιστοσελίδες αθλητικές, μεταφράσεις για blog, μεταφράσεις για λογοτεχνικά βιβλια, για επιστημονικά έγγραφα κοκ

    Ίσως χρειάζεται να κάνετε μιά έρευνα αγοράς στην Google προτού γράψετε την Προσφορά σας σχετικά με το ποιές αναζητήσεις ( οι οποίες είναι σχετικές με το θέμα σας ) είναι λιγότερο ανταγωνιστικές, και άρα πιό εύκολο για σας να δείτε την Προσφορά σας στην 1η σελίδα ! Όπως και να’ χει πάντως ακολουθείστε τον κανόνα της εξειδίκευσης και δεν θα χάσετε !

Να θυμάστε ότι μιά πιό ειδική προσφορά ξεχωρίζει, τραβάει τα βλέμματα, δείχνει πιό επαγγελματική και επομένως μπορεί να αγοραστεί πιό εύκολα από κάποιον Αγοραστή.

  • ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ

Προσπαθείστε να αποφύγετε ορθογραφικά ή συντακτικά λάθη, δίνουν πολύ κακή εντύπωση. Ίσως ο πελάτης να μην προχωρήσει καν να δει όλη την Προσφορά σας. Γράφετε ελληνικά, κι όχι greeklish.

Θα είναι βέβαια περιττό να υπογραμμίσουμε ότι ο τίτλος της Προσφοράς σας θα πρέπει να περιέχει την βασική ή τις βασικές λέξεις κλειδιά της Προσφοράς σας. Π.χ αν η προσφορά σας αφορά μετάφραση, τότε ο τίτλος θα πρέπει να περιέχει απαραίτητα την λέξη μετάφραση ή μεταφράζω ή μεταφραστής ή παράγωγα αυτών.

Μην αντιγράφετε τίτλους από άλλες Προσφορές. Υπάρχει περίπτωση να μην δημοσιευθεί καν η Προσφορά σας.

Έχετε απορίες ; Θα χαρούμε να σας διαφωτίσουμε ! Αφήστε τα σχόλια σας ακριβώς από κάτω !