ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΩ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΩ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΜΟΥ

ergasia online virtual assistant

Η Περιγραφή της Προσφοράς σας ως Πωλητή είναι το πιό ουσιαστικό κομμάτι της. Διαβάζοντας την ο Αγοραστής πρέπει αφενός να καταλάβει τι ακριβώς αγοράζει με την Προσφορά αυτήν και αφετέρου να πειστεί να την αγοράσει. Επομένως η διατύπωση της περιγραφής μιάς Προσφοράς είναι μεγάλης σημασίας.

Μιά Προσφορά είναι καλογραμμένη όταν διαβάζοντας την ο Αγοραστής είτε θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας, είτε – ακόμη καλύτερα – θα πατήσει… άμεσα το κουμπί ‘ΑΓΟΡΑ’.

Δώστε τους να καταλάβουν τι ακριβώς αγοράζουν

Κατ’ αρχήν δεν πρέπει να αφήνετε πράγματα να ‘αιωρούνται’. Αφιερώστε λίγα λεπτά για να γράψετε μιά σαφή και καλογραμμένη περιγραφή του τι ακριβώς πουλάτε, τι ακριβώς παρέχετε με το αντίτιμο της Προσφοράς σας. Μην βιάζεστε να γράψετε κάτι πρόχειρο, και να είστε σίγουροι ότι η επιμέλεια σας θα ανταμειφθεί.

Για παράδειγμα, αν έχετε ανεβάσει μιά Προσφορά για συγγραφή άρθρου πρέπει να αναφέρετε οπωσδήποτε πόσες λέξεις αυτό αφορά. Αν ανεβάσετε μιά Προσφορά μετάφρασης πρέπει χωρίς άλλο να αναφέρετε πόσες λέξεις είναι η μετάφραση αυτή. Αν πρόκειται για γραφικό πρέπει – το λιγότερο – να αναφέρονται τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, και πάει λέγοντας.

Το Microdeals ενθαρρύνει τους Αγοραστές να προτιμούν τις Προσφορές με εκτεταμένες και σαφείς περιγραφές, ενώ αντίθετα να αποφεύγουν τις Προσφορές με φράσεις όπως ‘ η τιμή είναι ενδεικτική’ ή άλλες αόριστες αναφορές που μπερδεύουν.

Αν θεωρείτε ότι η τιμή της Προσφοράς σας διαφέρει ανάλογα με το τι ενδεχομένως μπορεί να ζητήσει ο Αγοραστής – κι επομένως δεν μπορείτε να δώσετε μία στάνταρ τιμή – απλά ανεβάστε αντί για μία, πολλές εναλλακτικές Προσφορές, που η κάθε μία θα έχει διαφορετικό κόστος ανάλογα με τις ‘προδιαγραφές’ της.

Να αναφέρουμε ότι οι Προσφορές ελέγχονται από την διαχείριση και όσες έχουν ελάχιστα λόγια στις περιγραφές, πιθανόν να απορρίπτονται και να μην δημοσιεύονται. Να θυμάστε επίσης ότι ο Αγοραστής έχει δικαίωμα να μην εγκρίνει την ολοκλήρωση της Παραγγελίας – κι επομένως να μην εγκρίνει την πληρωμή σας – εάν τα παραδοτέα της εργασίας σας δεν είναι σύμφωνα με αυτά που αναφέρετε στην Προσφορά σας.

Το βασικότερο όλων είναι ότι μιά Προσφορά που είναι σαφής και ξεκάθαρη για το τι ‘πουλάει’ δείχνει υπεύθυνη και επαγγελματική και κάνει τα πράγματα πιό εύκολα και απλά για όλους.

Πείστε τους ότι αξίζετε !

  • Δώστε συγκεκριμένα και απτά δείγματα δουλειάς σας σχετικά με την υπηρεσία που προτίθεστε να κάνετε. Μπορείτε να αναρτήσετε ένα βίντεο, ένα λινκ με το πορτφόλιο σας, φωτογραφίες με αληθινά δείγματα και πειστήρια της δουλειάς σας.
  • Προσπαθείστε να εξηγήσετε γιατί είστε ο κατάλληλος γι’ αυτό το microjob, που ενδεχομένως διαφέρετε και υπερτερείτε από τους άλλους Πωλητές.
  • Προσπαθείστε να γράφετε χωρίς ορθογραφικά ή συντακτικά λάθη, και φυσικά στην ελληνική γλώσσα.

Έχετε απορίες ; Θα χαρούμε να σας διαφωτίσουμε ! Αφήστε τα σχόλια σας ακριβώς από κάτω !