Πως θα αύξησω τα κέρδη από τα microjobs μου στο… Microdeals

Microjobs seller

Όπως έχουμε αναφερθεί και σε άλλο μας άρθρο , το Microdeals ΔΕΝ είναι ένα site αγγελιών εργασίας. Στο Microdeals δεν ανεβάζεις βιαστικά μία αγγελία και μετά… την ξεχνάς, περιμένοντας να πουλήσεις.

Το Microdeals είναι ένα Marketplace, μιά Αγορά, ένα διασκεδαστικό Bazaar online εργασίας, όπου κάποιος προσπαθεί να πουλήσει μιά μικρο-υπηρεσία που κοστίζει 5, 10, 15, 20, 25, ….ή 50€ σε κάποιον που θέλει να την «αγοράσει». Οι έννοιες του Marketplace και του «πουλάω» και «αγοράζω» εμπεριέχουν εκτός των άλλων, και το απαραίτητο marketing – promotion – «ψηστήρι» που πρέπει να γίνει από τον προσφέροντα την υπηρεσία ( Πωλητή ) προς τον Πελάτη – Αγοραστή, προκειμένου ο πρώτος να πείσει τον δεύτερο να αγοράσει την υπηρεσία του !

Δείτε τo Microdeals λοιπόν ως μιά Ψηφιακή Αγορά , ένα εικονικό Mall , όπου κάθε Πωλητής «χτίζει» το δικό του ‘μικρο-κατάστημα’ και προσπαθεί να πουλήσει την «πραμάτεια» του (τις online υπηρεσίες του δηλαδή ) , και ν’ ανταγωνιστεί τον «διπλανό» Πωλητή – μαγαζί.

Σε κάποιους αυτή η ιδέα μπορεί να φαίνεται ‘περίεργη’, αλλά είναι 100% σίγουρο πως αν δεν την κατανοήσουν, ίσως να μην κάνουν ποτέ πωλήσεις στο Microdeals.

Παρακάτω θα προσπαθήσουμε να σας δώσουμε κάποια βασικά αλλά ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ guidelines για να μπείτε στο «κλίμα» των microjobs. Σας προτρέπουμε να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή. Κυρίως θα εστιάσουμε στο πως πρέπει να στήσετε και να παρουσιάσετε τις προσφορές σας αλλά και τον εαυτό σας ως Πωλητή στο Microdeals.

ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ «Α». ΤΙΤΛΟΣ !

Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός ! Γράψτε ένα πιασιάρικο και περιφραστικό τίτλο και «αρπάξτε» το βλέμμα του πελάτη σας με την πρώτη ματιά !

  • ΓΡΑΨΤΕ ΚΑΤΙ ΠΙΑΣΙΑΡΙΚΟ ΚΑΙ ΤΡΑΒΗΧΤΙΚΟ

Σκεφτείτε να είστε αναλυτικοί και περιγραφικοί. Όχι γενικότητες. Kάντε τον τίτλο να ξεχωρίζει και να είναι μοναδικός !

Π.χ. Το » θα γράψω στο κινηματογραφικό blog σου μία καταπληκτική κριτική 300 λέξεων για 5€ » είναι πολύ καλύτερο από το «Θα γράψω κριτική για 5€» .

«Θα γράψω ένα πλήρες και εμπεριστατωμένο άρθρο 1000 λέξεων για το αγροτικό site σου για 15€» θα πουλήσει πολύ περισσότερο από το «Θα γράψω ένα γεωργικό άρθρο για 15€«.

«Θα μεταφράσω στα αγγλικά με ακριβή τρόπο ένα ελληνικό κείμενο 1000 λέξεων για 5€» είναι πολύ καλύτερο από το «Θα μεταφράσω κείμενο για 5€«.

Μάθετε περισσότερα για τον τίτλο της Προσφοράς σας εδώ

ΧΡΗΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ

«Μιά εικόνα είναι χίλιες λέξεις». Αν μάλιστα οι φωτογραφίες ή το βίντεο είναι αυθεντικά μπορεί να είναι και παραπάνω !

Είναι γνωστό το ρητό ότι «μιά εικόνα είναι χίλιες λέξεις». Είναι επίσης διαπιστωμένο ότι οι προσφορές με φωτογραφικό υλικό ή βίντεο με απτά δείγματα δουλειάς σας πουλάνε … πολλέεεες φορές περισσότερο από αόριστες φωτογραφίες ή βίντεο που διαλέξατε από το Google, διότι αυξάνουν τον βαθμό εμπιστοσύνης των Αγοραστών προς τους Πωλητές, και άρα φέρνουν περισσότερα κέρδη.

Αν λοιπόν έχετε φωτό με δείγματα δουλειάς σας επισυνάψτε τα. Αν έχετε κανάλι στο Youtube συνοδεύστε μ’ ένα βίντεο σας την Προσφορά σας.

Επίσης : Aποφεύγετε να «κλέβετε» φωτογραφίες από άλλες προσφορές.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Εδώ βρίσκεται το πιό κρίσιμο σημείο της Προσφοράς σας.  Αν ο τίτλος σας είναι το… μάρκετιν της Προσφοράς σας, η περιγραφή της είναι η ΟΥΣΙΑ. Αν στο τίτλο … επιτρέπεται να είστε και λίγο επικοινωνιακοί, στην περιγραφή αντίθετα πρέπει να είστε απόλυτα ΣΑΦΕΙΣ.

Να είστε λοιπόν πολύ περιγραφικοί και συγκεκριμένοι στην αναλυτική περιγραφή της εργασίας σας προκειμένου – εκτός των άλλων – να αποφύγετε τυχόν παρεξηγήσεις με τον πελάτη σας. Ότι αναφέρετε εδώ σας δεσμεύει απέναντι στον Αγοραστή.

Μάθετε περισσότερα εδώ

 

TAGS Η ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Βάλτε τα σωστά tags στις προσφορές σας, για να σας βρίσκουν εύκολα στην αναζήτηση οι υποψήφιοι Αγοραστές των Προσφορών σας.

Tags είναι λέξεις – κλειδιά που είναι σχετικά με την προσφορά σας. Ένας «μπούσουλας» για να το κάνετε χωρίς πολύ κόπο είναι να χρησιμοποιείτε τις κύριες λέξεις ή φράσεις που έχει ο τίτλος της προσφοράς σας ή παράγωγα αυτών.

Π.χ αν η προσφορά σας λέει » Θα καταχωρήσω την ιστοσελίδα σου ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΑ σε 20 μηχανές αναζήτησης και καταλόγους για 5€ » τότε πιθανά tags είναι » καταχώρηση ιστοσελίδας «, » κατάλογοι ιστοσελίδων «, » μηχανές αναζήτησης » ή και φράσεις που δεν περιέχονται στον τίτλο της προσφοράς αλλά είναι σχετικές με την υπηρεσία, όπως » προώθηση ιστοσελίδας «.
Σκεφθείτε τι λέξεις θα χρησιμοποιούσε για αναζήτηση κάποιος πελάτης ο οποίος ενδιαφερόταν να βρει μια υπηρεσία σαν την δική σας, και χρησιμοποιήστε ως tags τις λέξεις/φράσεις αυτές ! Π..χ αν κάποιος έψαχνε για μιά μετάφραση από τα ισπανικά στα ελληνικά πιθανές λέξεις ή φράσεις που θα χρησιμοποιούσε είναι «μετάφραση», «μεταφραστής» «μετάφραση από ισπανικά σε ελληνικά» κτλ.

Ένα άλλο «τρικ» είναι να κοιτάζετε τι tags χρησιμοποιούν ανάλογες προσφορές με την δική σας.

ΜΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ – ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ !

Μην «χαραμίζετε» πολλές υπηρεσίες σε μία προσφορά .

«Σπάστε» μιά μικρο-υπηρεσία που θέλετε να προσφέρετε σε πολλές μικρότερες και πιό εξειδικευμένες υπηρεσίες. Π.χ αν θέλετε να κάνετε μία μετάφραση και ξέρετε 3 ξένες γλώσσες, δημιουργείστε μία ξεχωριστή προσφορά για κάθε γλώσσα, και όχι μία προσφορά και για τις τρεις γλώσσες ! Η εμπειρία μας δείχνει ότι όσο περισσότερες προσφορές φτιάχνετε τόσο πιό πολλές πιθανότητες έχετε να πουλήσετε!

Τις καλύτερες συμβουλες τις αφήσαμε για το τέλος ( για να εντυπωθούν καλύτερα ! ) Τα παρακάτω tips είναι πολύ σημαντικά !

        1. SOCIAL SHARE ! SOCIAL SHARE !
          Facebook-Like-ButtonΑΜΕΣΩΣ μόλις ολοκληρώνετε μιά Προσφορά σας χρησιμοποιείστε τα social buttons για να την διαδώσετε στα κοινωνικά σας δίκτυα ( Facebook, Twitter, Linkedin, Pinterest ), αλλά και οπουδήποτε αλλού ( π.χ email )! Έτσι αυξάνονται ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ οι πιθανότητες σας να βρείτε υποψήφιους αγοραστές και πολύ γρήγορα μάλιστα. Επίσης βοηθάει το seo της Προσφοράς σας, έτσι ώστε αυτή να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. ( δείτε τι είπαμε παραπάνω σχετικά με τον τίτλο της Προσφοράς )
        2. ΠΡΟΦΙΛ !
          affiliate-microdeals-kostasΑφιερώστε χρόνο να συμπληρώσετε στοιχεία σας στο Προφίλ σας . Βάλτε αν θέλετε μιά ωραία φωτογραφία σας, δώστε κάποια συγκεκριμένα στοιχεία για εσάς, πλασάρετε τον εαυτό σας χωρίς όμως να υπερβάλλετε, προβάλλετε να πλεονεκτήματα σας, την εμπειρία σας. Ο υποψήφιος πελάτης θέλει να γνωρίζει κάποια πράγματα για σας. Δώστε του «λόγους» να σας εμπιστευθεί.
        3. ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ
          Από καιρό σε καιρό συγκρίνετε τις προσφορές σας με αυτές των «ανταγωνιστών» σας και προσαρμόζετε ανάλογα και τις δικές σας προσφορές
        4. Last but not least! REVIEWS !
          Η κριτική των ικανοποιημένων αγοραστών, τα reviews των προσφορών σας είναι το Α και το Ω της επιτυχίας , και «μετράει» πολύ στα μάτια ενός υποψήφιου αγοραστή.
          Έναν υποψήφιο Αγοραστή τον ενδιαφέρει πολύ να γνωρίζει τι γνώμη έχουν για την δουλειά σας οι προηγούμενοι πελάτες σας. Γι’ αυτό να ζητάτε ΠΑΝΤΑ από τους πελάτες σας να αφήνουν ένα review μετά το τέλος της συνεργασίας σας. Είναι ευνόητο ότι μία προσφορά με πολλές θετικές κριτικές μπορεί να πουλήσει πολύ πολύ περισσότερο από μία άλλη η οποία μπορεί να είναι πιό ολοκληρωμένη, αλλά χωρίς κριτικές.
          Κι αυτό ίσως είναι ένα μεγάλο κομμάτι της αξίας του Microdeals, ότι δηλαδή δίνει σε κάποιον την δυνατότητα να χτίσει το online Προφίλ του, ένα σταθερό δηλαδή και αξιόπιστο σημείο αναφοράς και φήμης, όπου ο δυνητικός πελάτης του θα έχει στην διάθεση του για να τον αξιολογήσει και να τον εμπιστευτεί ! Η εμπιστοσύνη στον αχανή χώρο του διαδικτύου είναι ο Νο.1 παράγοντας για περισσότερες διαδικτυακές πωλήσεις και πολλά έσοδα !

Στο τέλος αφού ανεβάσατε μιά Προσφορά, κάντε το τελικό ΤΕΣΤ… Σταθείτε και κοιτάξτε την μόνο για ένα δευτερόλεπτο και προσπαθείστε να «δείτε » με τα «μάτια» ενός υποψήφιου Αγοραστή. Θα σας έπειθε ( αν ήσασταν ο Αγοραστής ) να την «αγοράσετε» ; Aν ναι είσαστε GOOD TO GO ! Αν πάλι… όχι, ξαναδιαβάστε προσεκτικά το παραπάνω άρθρο, εφαρμόστε τις οδηγίες του, βάλτε και την δική σας «ματιά», μιά … τελευταία πινελιά και …

ΚΑΛΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ !